Opinia Karolina z 18.10.2023
Karygodna obsługa na infolnii ( jedyna,jaka istenie bo na miejscu panie telefonu nie mają do kontaktu z pacjentami) wprowadzanie w błąd jeśli chodzi o odbior wyników, kaazano mi przyjechac osobiściwe i wyłącznie mogłam odebrać wyniki płacąc kolejne 220 zł(!) uprzednio zapłaciwszy 750.Na miejscu okazalo się, że pani na infolinii wprowadziła mnie w błąd i nie musiałam przyjezdżać bo wyniki dostałam mailem.
Kolejne niedoaptrzenie to niewydanie mi zgody na badania, zostawlam dwukrotnie wezwana do przychodni ponownie tylko po to aby złoyżć podpis na dokumencie, który- powtarzam: dwukrotnie panie z recepcji zapomniały mi dać w dniu badania.Na kolejne wyniki czekam już ponad 2 tyg, miały rzekomo być 15go... dziś 18ty....
Poprosiłam o rozmowę z p. dyrektor placówki- była zbyt zajęta aby wyjść do mnie, napisalam skargę, która miała być niezwłocznie rozpatrzona, zapis z rozmó telefoniczych sprawdzony i miałam dostać odpowiedź. MIało to miejsce 12 dni temu. Cisza.
Karolina
18.10.2023