Opinie o lekarzach-gastroenterologach we Wrocławiu
Skarga na pracę rejestracji
Szanowni Państwo,
chciałabym złożyć skargę na zachowanie personelu rejestracji w Państwa placówce.
W dniu 03.05.2025 miałam umówioną wizytę na godzinę 12:00. Przyszłam punktualnie o 11:50, zapłaciłam za wizytę i zajęłam miejsce pod gabinetem. Niestety, mimo mojej obecności, została wpuszczona do gabinetu pacjentka, która przyszła później. Jej wizyta trwała ok. 40 minut, a następnie zaproszono kolejnych pacjentów – mnie całkowicie pominięto. Okazało się, że moje dane nie zostały wprowadzone do systemu, w związku z czym lekarka nie miała informacji, że czekam. Wizyta odbyła się dopiero o 13:00.
Takie zaniedbanie ze strony rejestracji jest dla mnie nie do zaakceptowania. Oczekuję przeprosin oraz wyciągnięcia konsekwencji wobec osób odpowiedzialnych. Proszę również o informację, jakie działania zostaną podjęte, aby podobne sytuacje nie powtórzyły się w przyszłości.
Szanowna Pani Natalio, dziękujemy za wybór naszej kliniki i pozostawienie opinii. Ubolawamy nad zaistniałą sytuacją i przepraszamy za powstałe niedogodności. Przeanalizowaliśmy wszystkie informacje, szczegółowe wyjaśnienia zostały Pani przekazane w rozmowie telefonicznej. W razie potrzeby pozostajemy do dyspozycji i zapraszamy ponownie. Życzymy dużo zdrowia.
Kontrola jakości świadczonych usług Doctorpro
Natalia Batienin
03.05.2025
Wszystko na najwyższym poziomie. Polecam. Dziękuję!
Źródło opinii:

Ivan
28.04.2025
Świetny lekarz. Wykonywałem trudne dla pacjenta badanie gastroskopii ale u pana doktora przebiegło to bardzo gładko od początku wraz ze swoją wspaniałą asystentką pomagał mi
Czułem się pewnie zrelaksowane jak również badanie było bardzo dokładne a po badaniu dokładnie omówiliśmy mój stan zdrowia dr ma czas dla pacjenta i wykazuje się empatią zrozumieniem zaangażowaniem bardzo dziękuję i polecam
Źródło opinii:

fp
01.04.2025
Wszystko zrozumiałe, otrzymałam odpowiedź na pytania
Źródło opinii:

Anastasiia
01.04.2025
Lekarz z powołania. Dokladnie mi wszystko wyjaśnił. Polecam!
Źródło opinii:

Jakub
01.04.2025
Jestem bardzo wdzięczna tej lekarce, ponieważ to właśnie jej udało się dobrać mi odpowiednie leki na moją gastropatię. Dodatkowo, po zatruciu pokarmowym moje jelita również ucierpiały. Byłam u innych lekarzy, ale nie udawało się znaleźć właściwego leczenia, ponieważ moja błona śluzowa reagowała na większość leków.
Lekarka przeprowadziła także niezbędne badania i skierowała mnie na właściwą ścieżkę, wskazując, jakie dodatkowe badania warto wykonać. Nadal kontynuuję leczenie i już czuję się lepiej.
Podoba mi się, że lekarka dobiera dla mnie najbezpieczniejsze leki, biorąc pod uwagę, że mój układ pokarmowy jest teraz w dość wrażliwym i reaktywnym stanie.
Źródło opinii:

Anna
01.04.2025
...
Добрый день! Мы хотели бы сообщить Вам, что на нашем сайте мы публикуем только мнения реальных пациентов. К сожалению, нам не удалось идентифицировать вас как пациента нашего медицинского центра, поэтому мы вынуждены были скрыть ваш отзыв. Если вы не согласны с этим решением, пожалуйста, свяжитесь с отделом контроля качества по электронной почте или через форму https://doctorpro.pl/quality-control.html, указав номер карты пациента или время и дату вашего визита к врачу. С наилучшими пожеланиями, Служба контроля качества.
Kontrola jakości świadczonych usług Doctorpro
Jurii
29.03.2025
...
Dzień dobry! Uprzejmie informujemy, że na naszej stronie publikujemy wyłącznie opinie prawdziwych pacjentów. Niestety nie udało nam się zidentyfikować Panią jako pacjentkę naszego centrum medycznego, dlatego musieliśmy ukryć Pani opinię. Jeśli nie zgadza się Pani z tą decyzją, prosimy o kontakt z Działem Kontroli Jakości mailowo lub poprzez formularz https://doctorpro.pl/quality-control.html, zaznaczając numer karty pacjenta lub godzinę i datę odbytej wizyty u lekarza. Pozdrawiamy, Zespół Działu Kontroli Jakości
Kontrola jakości świadczonych usług Doctorpro
Sonia
10.03.2025
Pani doktor nie poświęciła mi zbyt wiele uwagi. Nie zadała żadnych szczegółowych pytań. Poza uciskaniem brzucha przez kilkanaście sekund nie przeprowadziła żadnych badań. Wywiad jaki przeprowadziła sprowadził się do słuchania jakie mam dolegliwości. Na podstawie dolegliwości, o których sam mówiłem, bo Pani doktor nie zadała żadnego pytania otrzymałem zalecenie inwazyjnych badań kolonoskopii i gastroskopii. Tylko dlatego, że mam częste biegunki, wzdęcia i niską hemoglobinę skierowano mnie na wymienione badania. Doktor nie wzbudziła mojego zaufania.
Szanowny Panie Łukaszu, dziękujemy za wybór naszej kliniki i podzielenie się swoją opinią. Po weryfikacji sytuacji potwierdzamy, iż postępowanie i zalecenia lekarza były właściwe. Na pierwszej wizycie lekarz przeprowadza wywiad, ustala wstępną diagnozę i udziela rekomendacji odnośnie dodatkowej diagnostyki, diagnostyki różnicowej, a następnie leczenia mającego na celu usunięcie przyczyny problemu. Każdy pacjent ma prawo zgadzać się lub nie z zawodową opinią lekarza. W razie potrzeby pozostajemy do dyspozycji. Życzymy dużo zdrowia.
Kontrola jakości świadczonych usług Doctorpro
Łukasz Kuliński
25.02.2025
...
Dzień dobry! Uprzejmie informujemy, że na naszej stronie publikujemy wyłącznie opinie prawdziwych pacjentów. Niestety nie udało nam się zidentyfikować Panią jako pacjentkę naszego centrum medycznego, dlatego musieliśmy ukryć Pani opinię. Jeśli nie zgadza się Pani z tą decyzją, prosimy o kontakt z Działem Kontroli Jakości mailowo lub poprzez formularz https://doctorpro.pl/quality-control.html, zaznaczając numer karty pacjenta lub godzinę i datę odbytej wizyty u lekarza. Pozdrawiamy, Zespół Działu Kontroli Jakości
Kontrola jakości świadczonych usług Doctorpro
Piotr
12.02.2025
...
Dzień dobry! Uprzejmie informujemy, że na naszej stronie publikujemy wyłącznie opinie prawdziwych pacjentów. Niestety nie udało nam się zidentyfikować Panią jako pacjentkę naszego centrum medycznego, dlatego musieliśmy ukryć Pani opinię. Jeśli nie zgadza się Pani z tą decyzją, prosimy o kontakt z Działem Kontroli Jakości mailowo lub poprzez formularz https://doctorpro.pl/quality-control.html, zaznaczając numer karty pacjenta lub godzinę i datę odbytej wizyty u lekarza. Pozdrawiamy, Zespół Działu Kontroli Jakości
Kontrola jakości świadczonych usług Doctorpro
Piotr
09.02.2025
...
Dzień dobry! Uprzejmie informujemy, że na naszej stronie publikujemy wyłącznie opinie prawdziwych pacjentów. Niestety nie udało nam się zidentyfikować Panią jako pacjentkę naszego centrum medycznego, dlatego musieliśmy ukryć Pani opinię. Jeśli nie zgadza się Pani z tą decyzją, prosimy o kontakt z Działem Kontroli Jakości mailowo lub poprzez formularz https://doctorpro.pl/quality-control.html, zaznaczając numer karty pacjenta lub godzinę i datę odbytej wizyty u lekarza. Pozdrawiamy, Zespół Działu Kontroli Jakości
Kontrola jakości świadczonych usług Doctorpro
Paweł
31.12.2024