Opinie o lekarzach-gastroenterologach we Wrocławiu
Przed badaniem gastroskopii słyszałam wiele opinii, że to bardzo nieprzyjemne doświadczenie – moim zdaniem to mit. Miałam jedynie znieczulenie miejscowe (psik w gardło) i całe badanie przebiegło szybko, spokojnie i całkowicie bezboleśnie.
Doktor Mykola Snizhko to wyjątkowo kompetentny lekarz – wszystko dokładnie wyjaśnił, był spokojny i rzeczowy, co od razu dodało mi pewności i spokoju.
Ogromne podziękowania należą się również Pani Natalii, która asystowała podczas badania – jej ciepło, empatia i troska sprawiły, że czułam się bezpiecznie od pierwszej chwili.
To naprawdę wspaniały zespół, dzięki któremu nawet tak stresujące badanie okazuje się całkowicie komfortowe.
Serdecznie polecam każdemu, kto się waha – naprawdę nie ma się czego bać!
Źródło opinii:

Martyna
13.10.2025
Szczerze polecam doktora. Jest zaangażowany, wszystko tłumaczy na bieżąco, wizyta mimo gastroskopii była przyjemna.Lekarz z powołania.
Źródło opinii:

Grażyna
13.10.2025
Polecenia Pani doktor działają i polepszają stan zdrowia. Jestem wdzięczny i polecam!
Źródło opinii:

Egor
03.10.2025
Nie polecam tej kliniki nikomu. Nieludzkie, bezkompromisowe podejście do pacjentów i pazerność na pieniądze. Doktor Lubczenko nie szanuje pacjentów.
Szanowna Pani Oksano, dziękujemy za wybór naszej kliniki i dialog z Działem Kontroli Jakości. Ubolewamy nad tym, że wizyta w klinice przysporzyła Pani nieprzyjemności, niemniej nie możemy wpłynąć na czas spóźnienia pacjentów. Wszystkie usługi w klinice świadczone są zgodnie z cennikiem i po wcześniejszym umówieniu wizyty, co pomaga efektywnie zarządzać czasem pacjenta i personelu. Dlatego wszyscy nasi pacjenci proszeni są o punktualność. My, z kolei, nieprzerwanie doskonalimy proces poprawy jakości obsługi i zawsze w takich przypadkach wychodzimy naprzeciw pacjentom. W razie potrzeby pozostajemy do dyspozycji i zapraszamy ponownie.
Kontrola jakości świadczonych usług Doctorpro
Oksana Poliuk
22.09.2025
Skarga na pracę rejestracji
Szanowni Państwo,
chciałabym złożyć skargę na zachowanie personelu rejestracji w Państwa placówce.
W dniu 03.05.2025 miałam umówioną wizytę na godzinę 12:00. Przyszłam punktualnie o 11:50, zapłaciłam za wizytę i zajęłam miejsce pod gabinetem. Niestety, mimo mojej obecności, została wpuszczona do gabinetu pacjentka, która przyszła później. Jej wizyta trwała ok. 40 minut, a następnie zaproszono kolejnych pacjentów – mnie całkowicie pominięto. Okazało się, że moje dane nie zostały wprowadzone do systemu, w związku z czym lekarka nie miała informacji, że czekam. Wizyta odbyła się dopiero o 13:00.
Takie zaniedbanie ze strony rejestracji jest dla mnie nie do zaakceptowania. Oczekuję przeprosin oraz wyciągnięcia konsekwencji wobec osób odpowiedzialnych. Proszę również o informację, jakie działania zostaną podjęte, aby podobne sytuacje nie powtórzyły się w przyszłości.
Szanowna Pani Natalio, dziękujemy za wybór naszej kliniki i pozostawienie opinii. Ubolawamy nad zaistniałą sytuacją i przepraszamy za powstałe niedogodności. Przeanalizowaliśmy wszystkie informacje, szczegółowe wyjaśnienia zostały Pani przekazane w rozmowie telefonicznej. W razie potrzeby pozostajemy do dyspozycji i zapraszamy ponownie. Życzymy dużo zdrowia.
Kontrola jakości świadczonych usług Doctorpro
Natalia Batienin
03.05.2025
Wszystko na najwyższym poziomie. Polecam. Dziękuję!
Źródło opinii:

Ivan
28.04.2025
Świetny lekarz. Wykonywałem trudne dla pacjenta badanie gastroskopii ale u pana doktora przebiegło to bardzo gładko od początku wraz ze swoją wspaniałą asystentką pomagał mi
Czułem się pewnie zrelaksowane jak również badanie było bardzo dokładne a po badaniu dokładnie omówiliśmy mój stan zdrowia dr ma czas dla pacjenta i wykazuje się empatią zrozumieniem zaangażowaniem bardzo dziękuję i polecam
Źródło opinii:

fp
01.04.2025
Wszystko zrozumiałe, otrzymałam odpowiedź na pytania
Źródło opinii:

Anastasiia
01.04.2025
Lekarz z powołania. Dokladnie mi wszystko wyjaśnił. Polecam!
Źródło opinii:

Jakub
01.04.2025
Jestem bardzo wdzięczna tej lekarce, ponieważ to właśnie jej udało się dobrać mi odpowiednie leki na moją gastropatię. Dodatkowo, po zatruciu pokarmowym moje jelita również ucierpiały. Byłam u innych lekarzy, ale nie udawało się znaleźć właściwego leczenia, ponieważ moja błona śluzowa reagowała na większość leków.
Lekarka przeprowadziła także niezbędne badania i skierowała mnie na właściwą ścieżkę, wskazując, jakie dodatkowe badania warto wykonać. Nadal kontynuuję leczenie i już czuję się lepiej.
Podoba mi się, że lekarka dobiera dla mnie najbezpieczniejsze leki, biorąc pod uwagę, że mój układ pokarmowy jest teraz w dość wrażliwym i reaktywnym stanie.
Źródło opinii:

Anna
01.04.2025
...
Добрый день! Мы хотели бы сообщить Вам, что на нашем сайте мы публикуем только мнения реальных пациентов. К сожалению, нам не удалось идентифицировать вас как пациента нашего медицинского центра, поэтому мы вынуждены были скрыть ваш отзыв. Если вы не согласны с этим решением, пожалуйста, свяжитесь с отделом контроля качества по электронной почте или через форму https://doctorpro.pl/quality-control.html, указав номер карты пациента или время и дату вашего визита к врачу. С наилучшими пожеланиями, Служба контроля качества.
Kontrola jakości świadczonych usług Doctorpro
Jurii
29.03.2025
...
Dzień dobry! Uprzejmie informujemy, że na naszej stronie publikujemy wyłącznie opinie prawdziwych pacjentów. Niestety nie udało nam się zidentyfikować Panią jako pacjentkę naszego centrum medycznego, dlatego musieliśmy ukryć Pani opinię. Jeśli nie zgadza się Pani z tą decyzją, prosimy o kontakt z Działem Kontroli Jakości mailowo lub poprzez formularz https://doctorpro.pl/quality-control.html, zaznaczając numer karty pacjenta lub godzinę i datę odbytej wizyty u lekarza. Pozdrawiamy, Zespół Działu Kontroli Jakości
Kontrola jakości świadczonych usług Doctorpro
Sonia
10.03.2025